Manifestació dels treballadors del parc sanitari Sant Joan de Déu de Sant Boi

sociosanitari
La mobilització convocada pel comitè d’empresa per al proper dimecres té el suport de la Federació d’Associacions de Veïns i d’altres entitats socials del Baix Llobregat

El comitè d’empresa del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (Sant Boi de Llobregat) s’ha adreçat als grups polítics i Ajuntaments de la comarca del Baix Llobregat per reclamar suport i solidaritat en la manifestació que tindrà lloc el proper dimecres, 18 de maig, a les 18.30 hores a Sant Boi i que sortirà des de la porta de l’Hospital General del Parc Sanitari.

Aquesta manifestació compta amb el suport de la Federació d’Associacions de Veïns i d’altres entitats socials del Baix Llobregat, doncs les retallades s’entenen com un primer pas per a la privatització d’un servei universal com és la sanitat.

La direcció del Parc Sanitari Sant Joan de Déu ha anunciat al comitè d’empresa una reducció del 10% de l’activitat sanitària, però rebutja concretar una reunió per definir quines àrees i serveis es veuran afectats fins desprès de les eleccions municipals del 22 de maig.

Manifestació treballadors Parc Sanitari Sant Joan de Déu

DIA: dimecres, 18 de maig de 2011
HORA: 18.30 hores
LLOC: sortida des de la porta de l’Hospital General del Parc Sanitari (Camí Vell de la Colònia, 25, Ciutat Cooperativa de Sant Boi de Llobregat).