Manifestació dels treballadors i les treballadores d’OHL contra l’ERO presentat

Font: Wikimedia

UGT FICA de Catalunya ha convocat per a demà dimarts, 25 d’abril, una manifestació dels treballadors i les treballadores de la constructora OHL a Barcelona per denunciar les condicions de l’ERO presentat per la companyia, les negociacions del qual finalitzen aquesta setmana.

A les 18 hores, la plantilla es concentrarà davant de la porta de les oficines a Barcelona (Tarragona, 149-157). A les 18.15 h, els treballadors i les treballadores iniciaran una manifestació que baixarà fins a Plaça Espanya, i recorrerà Creu Coberta i Consell de Cent, per finalitzar de nou a les instal·lacions d’OHL.

L’ERO afecta un total de 404 treballadors i treballadores arreu de l’Estat, i encara no se’n sap quina serà l’afectació per a la plantilla de l’empresa a Catalunya. Des del nostre sindicat el considerem totalment desmesurat, ja que no estem conformes amb les xifres presentades per la direcció d’OHL per a justificar-lo.

Manifestació OHL Barcelona

DIA: 25 d’abril de 2017.
HORA i LLOC: 18 h, concentració davant les oficines OHL. Carrer de Tarragona, 149-157. 18.15 h, inici manifestació (Tarragona, Pl. Espanya, Creu Coberta, Consell de Cent, Tarragona).