Manifestació en defensa del transport sanitari públic a Catalunya

ambulanciaEls responsables d’ambulàncies de la UGT de Catalunya, CCOO de Catalunya i la USOC convoquen per al proper dilluns, 26 d’agost, dos concentracions per denunciar la situació d’especial gravetat que travessa el sector del transport sanitari públic a Catalunya.

La primera concentració tindrà lloc a les 10:30 hores davant la Basílica de la Sagrada Família i se centrarà en la defensa de la qualitat assistencial del transport sanitari públic. La segona concentració està prevista a les 12:30 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona. En aquesta segona convocatòria, els manifestants també reivindicaran la defensa dels drets dels treballadors i les treballadores del sector davant les mesures il·legals de la patronal ACEA, que ha decidit incomplir el conveni i retallar el salair de la plantilla un 9,2%.

El passat 31 de juliol vam demanar una mediació al Tribunal Laboral de Catalunya (TLC), que no s’ha convocat fins al 6 de setembre. Si en aquesta reunió la patronal no canvia d’actitud, continuarem endavant amb la convocatòria de vaga per als dies 9, 10, 11 i 12 de setembre.