Manifestació pel bloqueig de la negociació del conveni a serveis ambientals del Vallès Oriental

savosaDivendres 22 de febrer, a les 9.30 hores, davant del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental

El comitè d’empresa de Serveis Ambientals del Vallès Oriental, SA, es manifestarà a la porta del Consorci per a  la Gestió dels Residus del Vallès Oriental amb motiu de la celebració del Consell d’Administració de l’empresa el proper divendres, 22 de febrer, a les 9.30 hores. Amb aquesta protesta el comitè pretén informar als responsables polítics del conflicte existent amb els directius de l’empresa pública per la negociació del conveni col·lectiu, en el punt que fa referència a la jornada de treball anual i d’altres aspectes.

Els treballadors i les treballadores de SAVOSA denunciem que les retallades nomes les està assumint la part social de l’empresa, més si es veu l’augment de les despeses salarials de càrrecs directius.

El comitè d’empresa -format per la UGT de Catalunya, CCOO i CATAC- vol denunciar que la direcció va presentar un pressupost amb una jornada sense donar-la a conèixer al comitè i que no va acordar amb els representants dels treballadors, i ara vol imposar-la. Com comença a ser habitual, la plantilla assumeix el compromís cap a l’empresa, però l’empresa no té cap compromís cap als seus treballadors i treballadores.