Manifestació “Per l’educació pública de Catalunya, cap retallada”

Demà, a les 17h, de Plaça Urquinaona a Plaça de Sant Jaume

Front les continues retallades que està patint l’educació pública amb el pretext de la crisi econòmica, la comunitat educativa de Catalunya fa una crida a les famílies, estudiants, professionals de l’educació i a tota la ciutadania a participar en la manifestació demà dissabte, 21 d’abril, sota el lema “Per l’educació pública de Catalunya, cap retallada”.

La manifestació sortirà a les 17 hores de Plaça Urquinaona i marxarà fins a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.

Col·lectius convocants: Associació d’Estudiants Progressistes (AEP),  Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC), Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS), Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES), Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC), Federació d’Ensenyament de CCOO-, Federació d’Ensenyament de CGT, Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya, Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC), Sindicat d’Estudiants (SE), Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans(SEPC) i USTE-STEs (IAC).