Manifestació per la reindustrialització de Nissan i per la defensa del teixit industrial de Catalunya

El proper dijous, 13 de maig, a les 18 h, els treballadors i les treballadores de Nissan es manifestaran des de la Direcció General d’Indústria de la Generalitat fins a la Delegació del Govern a Barcelona per reivindicar la reindustrialització de Nissan i per la defensa del teixit industrial a Catalunya.
El 28 de maig de 2020 Nissan anunciava el tancament dels centres de treball de Barcelona. Aviat farà un any que la plantilla lluita amb un únic objectiu: aconseguir la reindustrialització dels centres de treball i alhora trobar la millor alternativa al tancament de Nissan, que doni solució a proveïdors i empreses subcontractades.

Malauradament, un any més tard el conflicte segueix viu. Encara no hi ha cap alternativa concreta al tancament i, si no es troba una solució ja, quan arribi desembre desapareixeran milers de llocs de treball. El tancament de Nissan necessita una alternativa industrial clara i sòlida que recuperi la pèrdua de llocs de treball i mantingui el teixit industrial a Catalunya.