Manifestació unitària en defensa de la qualitat l’escola pública catalana

Demà 13 de desembre a Plaça Universitat/Pelai fins a la Plaça de Sant Jaume a les 18 hores

Les entitats que conformen el MUCE (Marc Unitari de la Comunitat Educativa) convoquem a participar activament a la jornada de lluita de l’ensenyament, convocada a tot l’Estat demà 13 de desembre en defensa de l’educació pública i contra la LOMCE i les retallades.

A Catalunya tenim un doble motiu per sortir al carrer: un atac sense precedents al nostre model educatiu català i a la immersió lingüística, que posa en qüestió la igualtat d’oportunitats per a tot l’alumnat, i d’altra banda, una llei que no fa més que augmentar la mercantilització i aprofundir en la privatització de l’ensenyament públic, alhora que s’estan retallant, de manera desmesurada, els pressupostos de l’educació pública.

Convoquem al professorat i a tota la comunitat educativa a la mobilització de demà:

• ·A organitzar actes de protesta als centres al migdia (cadenes humanes a l’entorn del centres, entre un centre i l’altre, xiulets, pancartes, etc.).
  • ·A la manifestació que tindrà lloc a Barcelona a les 18 hores des de Plaça Universitat/Pelai fins a la Plaça de Sant Jaume.

En aquest enllaç trobareu el manifest