Manifestacions avuí: primeres mobilitzacions contra la reforma laboral

cartellmani30jLa UGT de Catalunya i la CONC hem convocat demà dimecres, 30 de juny, cinc manifestacions al territori per protestar contra la reforma laboral i les retallades socials imposades pel Govern. Aquestes són les primeres d’una sèrie d’accions i mobilitzacions perquè el Govern faci marxa enrere i que culminaran el 29 de setembre amb la vaga general.

Les convocatòries de avuí són les següents:

• Barcelona: 18.30 hores, sortida de la Plaça d’Urquinaona i arribada a la Ciutadella.
  • Tarragona: 19 hores, sortida de la Plaça de l’Ajuntament i arribada a la seu de la subdelegació del Govern(Plaça Imperial Tarraco).
  • Lleida: 19 hores, sortida de la Plaça de Víctor Siurana i arribada a la seu de la subdelegació del Govern(Francesc Macià).
  • Girona: 18.30 hores, sortida de la Plaça de la Independència.
  • Tortosa: 19.30 hores, sortida de la Plaça de l’Auditori Felip Pedrell i arribada a la Plaça dels Dolors de Tortosa.

Cartell de la manifestació 56.60 Kb

Octaveta de la manifestació 562.39 Kb

En aquest enllaç trobareu un vídeo amb la crida a la participació que ha fet aquest matí el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez: http://www.canalugt.tv/arxiu/?p=1797