Manifestacions del Primer de Maig a Catalunya

cartell-1-de-maigA Barcelona, Lleida, Girona, Tarragona i Terres de l’Ebre

Demà, amb motiu de la celebració del Primer de Maig, continuaran les mobilitzacions contra la reforma laboral i les retallades de drets socials i serveis públics del Govern de la Generalitat i del Govern de l’Estat.

A Catalunya, hi haurà hi haurà manifestacions a Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona i Tortosa. Enguany, a la capçalera de Barcelona i de Lleida, hi haurà representants de diferents entitats juvenils (entre elles, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya), per posar de relleu que l’atur juvenil és un dels principals problemes del nostre país i que la gent jove participa i treballa de manera constructiva i pacífica per defensar els seus drets, lluny de la imatge violenta i vandàlica que volen oferir els nostres governants.

•    Barcelona: manifestació a les 11.30 hores, des de la Ronda de Sant Pere/Pg. de Gràcia. Abans de la sortida, com sempre, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, farà declaracions.

•    Girona: manifestació a les 12 hores des de la Plaça de la Independència.

•    Lleida: a les 10 hores, als Camps Elisis, homenatge a Pablo Iglesias, als jubilats i a les persones amb més de 25 anys d’afiliació al sindicat. Manifestació a les 12 hores des de la Plaça del Treball.

•    Tarragona: manifestació a les 19 hores des de la Plaça Imperial Tarraco.

•    Tortosa: manifestació a les 12 hores des de la Plaça del Carrilet.

Material de la convocatòria