Manifestacions del Primer de Maig

Materials

Manifestacions i actes

• BARCELONA:
    Manifestació a les 11.30 hores des de Plaça Urquinaona/Ronda de Sant Pere fins a la Plaça de la Catedral, on tindrà lloc el parlament del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.Quan acabi la manifestació, ens trobarem a la plaça davant de la nostra seu (Rambla del Raval, 29-35), on farem una botifarrada sota el lema “Fem-li una botifarra a la reforma laboral!”. El preu simbòlic serà d’un euro el plat de botifarra amb pa i d’un euro la beguda.GIRONA:
    Manifestació a les 12 hores des de la Plaça Independència fins a l’Ajuntament de Girona (Plaça del Vi).

TARRAGONA:
    10 hores: ofrena floral al Monument a Pablo Iglesias i lliurament dels Premis Primer de Maig (Camp de Mart).
    12 hores: manifestació des de la Plaça Imperial Tarraco fins al Balcó del Mediterrani.
    13.30 hores: aperitiu ugetista a la Plaça de la Dona Treballadora (c. Ixart, zona de vianants).

LLEIDA:
    10 hores. Ofrena floral i acte d’homenatge a les persones jubilades i afiliades des de fa més de 25 anys (Camps Elisis).
    12 hores: manifestació des de la Plaça del Treball fins a la Rambla de Ferran. Al final, vermut popular.

TORTOSA:
    Manifestació a les 12 hores des de la Plaça del Carrilet fins a la Plaça de l’Ajuntament.

IGUALADA:
    Concentració a la plaça de Cal Font a les 11:30h