Manifestacions dimecres contra els acomiadaments salvatges al sector financer

bankiaA Barcelona la mobilització serà a les 18 hores des de la Delegació del Govern fins al Banc d’Espanya

La UGT, juntament amb CCOO i altres sindicats del sector, hem convocat manifestacions a diferents ciutats de l’Estat el proper dimecres, 23 de gener, a la tarda contra els acomiadaments salvatges al sector financer.

A Barcelona la manifestació sortirà a les 18 hores des de la Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278) i marxarà fins a la seu del Banc d’Espanya (Plaça Catalunya/Portal de l’Àngel). També hi ha convocatòries a Madrid, Àvila, Les Palmes, Logronyo, Segòvia i València.

De nou, són els treballadors i les treballadores de bancs i caixes qui paguen les actuacions fraudulentes del sector financer en els darrers anys. Els pròxims afectats són el personal de Bankia, Novagalicia Banco i Banco de Valencia, on s’han anunciat milers d’acomiadaments amb l’aplicació de la reforma laboral (indemnitzacions de 20 dies per any treballat).