Marxa d’aturats des de Sant Vicenç dels horts fins al Parlament contra l’atur i la precarietat

poster marxa ugtLa UGT de Catalunya dóna suport a la marxa i Josep M. Àlvarez s’afegirà a Plaça de Sants

Demà dijous, 28 de febrer, la Coordinadora d’Assemblees d’Aturats de Catalunya organitza una marxa de treballadors i treballadores a l’atur que s’iniciarà a les 9 hores des de la Plaça de la Vila de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat) i arribarà al Parlament de Catalunya sobre les 19 hores per fer entrega d’una carta a la presidenta del Parlament i als representants dels grups parlamentaris.

La crida per participar en la marxa, sota el lema “Contra l’atur, la precarietat i per una Renda Garantida Ciutadana”, té el suport de diferents col·lectius i organitzacions, com és la UGT de Catalunya.

L’itinerari i l’horari previst és aquest:

• 9h – Plaça de la Vila de Sant Vicenç dels Horts.
  • 10.30h – Departament d’Ensenyament i Serveis Territorials del Baix Llobregat – Sant Feliu de Llobregat.
  • 11h- Consell Comarcal del Baix Llobregat – Sant Feliu de Llobregat.
  • 13h – Plaça Catalunya de Cornellà de Llobregat (aturada per dinar fins a les 14h).
  • 14.30h – Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
  • 16h – Can Batlló (Barcelona).
  • 16.30h – Plaça de Sants. En aquest punt s’afegirà a la marxa el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.
  • Es marxarà pel carrer Tarragona – Avinguda Paral·lel – Passeig de Colom.
  • 18.30h – Pla de Palau.
  • 19h – Parlament de Catalunya.