Mary Nash participa en el fòrum de dones sindicalistes de la UGT de Catalunya

Dia_Done_8_mar_2011

Josep M. Àlvarez obrirà demà aquest espai de trobada, participació i reflexió sobre la situació actual i els reptes de les dones

En el marc de la commemoració del 8 de març, la UGT de Catalunya organitza demà el Fòrum de Dones Sindicalistes, un espai de trobada, participació i reflexió sobre la situació actual de les dones, els reptes i reivindicacions cap a la igualtat.

L’acte s’iniciarà a les 9.30 hores amb la presentació a càrrec del secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez. Seguidament, la catedràtica d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona, Mary Nash, oferirà la conferència “Una llarga lluita cap a la igualtat”, on farà un recorregut per la història de les dones visualitzant les seves lluites per aconseguir una millora en les seves condicions de treball així com també una major participació en totes les esferes de la societat.

Després, cap a les 11 hores, les participants es distribuiran en diferents tallers que tractaran temes com l’apoderament de les dones, el lideratge i la planificació estratègica o la cultura organitzativa i el sindicat des d’una perspectiva de gènere.

Finalment, a les 14 hores, tindrà lloc la cloenda del fòrum, a càrrec de Raquel Gil, secretària d’Igualtat i Polítiques Socials de la UGT de Catalunya.

Fòrum de Dones Sindicalistes de la UGT de Catalunya

DIA: 11 de març de 2011
HORA: a partir de les 9.30 hores
LLOC: Sala d’actes UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).