La UGT del Vallès Oriental organitza el proper 21 de novembre una matinal formativa per parlar de l’elaboració del protocol per la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual per raó de sexe a les empreses. Oferirà la formació Lorena Garrido, professora associada de Filosofia del Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona, investigadora del Grup Antígona i professora del Màster Interuniversitari en Estudis de Dones, Gènere i Ciutadania.

De què parlarem?:
De mesures específiques, negociades amb la representació legal de les persones treballadores, per a prevenir l’assetjament sexual i l’assetjament per raó de sexe.
De promoure unes condicions de treball que evitin aquests tipus d’assetjament.
De com elaborar procediments específics, a través de protocols, per a donar resposta a les denúncies o les reclamacions que es puguin donar dintre de l’empresa.

DIA: dimarts, 21 de novembre de 2017
HORA: 10 hores
LLOC: seu de la UGT de Vallès Oriental (Avinguda d’Esteve Terrades, 30, Granollers).

Inscripcions:
administracion@nom.ugt.org
93 870 42 58

2 comentaris a “Matinal sobre com elaborar protocols de prevenció de l’assetjament sexual a l’empresa

1. Molt molt important FER RESÖ de que aquest fet es dòna molt més del que ens pensem , La Llei protegeix al@s vulnevables i cal RECORDAR LOS HI fins que se ls quedi gravat que s ha d abolir aquest concepte al treball a força d insistir i no parar fins que l inconscient hagi oblidat aquesta sinapsi Colectiva i concreta.

2. Molt molt important FER RESÖ de que aquest fet es dòna molt més del que ens pensem , La Llei protegeix al@s vulnevables i cal RECORDAR LOS HI fins que se ls quedi gravat que s ha d abolir aquest concepte al treball a força d insistir i no parar fins que l inconscient hagi oblidat aquesta sinapsi Colectiva i concreta.

“l assetjament sexual al treball”