MCA-UGT convocarà a inicis de Juliol una vaga en el sector de la construcción de BCN si no s’arriba a un acord

convenio-construccionEl tancament de delegats i delegades a la seu del Gremi de Constructors de BCN obliga les patronals a convocar una nova reunió per aquest mateix divendres

Després d’ocupar aquest matí la seu del Gremi de Constructors d’Obres de Barcelona i Comarques, els delegats i les delegades de la Federacio del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya i la Federació de Construcció de CCOO de Catalunya han arrencat a la patronal el compromís d’una nova reunió per aquest mateix divendres, 14 de juny, per tal de desencallar les negociacions del conveni de la construcció de la província de Barcelona, que van quedar trencades ahir davant les abusives pretensions de la patronal i l’incompliment dels acords.

Des de la MCA-UGT de Catalunya volem que aquesta nova oportunitat serveix, almenys, per aconseguir el nostre principal objectiu: prorrogar la ultraactivitat del conveni fins, com a mínim el mes de desembre de 2013, per no tenir aquest feixuc compte enrere i poder negociar amb més marge de maniobra.

Tanmateix, des de la MCA-UGT de Catalunya continuarem lluitant per treure el conveni de la província de la construcció de Barcelona endavant. En cas de no arribar a aquest acord de mínims, la MCA-UGT de Catalunya convocarà a inicis del mes de juliol (abans no expiri la data límit establerta per la reforma laboral, el 7 de juliol) una vaga del sector, a la que es podrien sumar altres sectors en lluita.