MCA – UGT de Catalunya fa entrega a l’Hospital Sant Joan de Déu de 2.000 euros recaptats en una campanya solidària

mca santjoandeuEl passat dia 19 de juliol la Federació del Metall, Construcció i Afins (MCA) de la UGT de Catalunya va fer entrega a l’Hospital Sant Joan de Déu de 2.000 euros recollits a través de la campanya promoguda pel sindicat a proposta de José Antonio Guzmán. Els diners es destinaran a la investigació per a la cura del càncer infantil.

Els diners recaptats es van entregar al Dr. Ángel Montero, investigador del projecte, i per Gloria, mare compromesa que organitza accions solidàries per aconseguir fons per a la recerca sobre el càncer a l’Hospital Sant Joan de Déu. Ambdós van rebre i fer una visita per les instal·lacions a la delegació de la MCA – UGT de Catalunya, formada per Isabel Martínez, secretària general; Antonio J. Rudilla, secretari d’Organització; Narciso Riera, secretari de Política Sindical, i Enrique Fernández i José A. Guzmán, membres de la Secció Sindical de la UGT a Gearbox.

Aquesta ha estat la primera acció d’aquest tipus que realitza MCA – UGT de Catalunya. La federació, però, vol potenciar a partir d’ara la vessant social del sindicat.