MCA-UGT de General Cable a Catalunya rebutja el potencial tancament de la planta d’ECN i es solidaritza amb els treballadors de Vitòria

general-cable

Davant de l’anunci de General Cable del tancament de la planta d’ECN, els delegats i delegades de la UGT de Catalunya han mantingut una reunió de coordinació extraordinària per valorar el impacte que aquesta mesura pot tenir dins del grup i mostrar el seu recolzament i solidaritat amb els companys i les companyes de Vitòria.

Al juliol, el CEO-President de General Cable Gregory B. Kenny ja va anunciar un “pla de reestructuració global” que implicaria una reducció del 7% de la plantilla a nivell mundial, el comunicat no especificava de quin mode es portaria a terme aquesta reestructuració.

Al setembre va tenir lloc una reunió de Comitès Europeus a la què la direcció de la empresa va presentar informació econòmica, i va notificar que no hi havia previsió de tancament de cap de les fabriques del grup a Europa.

Els representants sindicals de la UGT de General Cable a Catalunya, sol·liciten en aquests dies una reunió d’urgència amb la direcció de l’empresa, a la que conviden a adherir-se a la resta dels representants d’altres seccions sindicals. En aquesta reunió exigirem que la direcció de la companyia clarifiqui el pla de futur de General Cable Catalunya.