MCA-UGT demana a la direcció de Nissan que valori la proposta que sortirà de l’assemblea i garanteixi el nou model

nissan1Des de la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya, després dels diversos contactes mantinguts amb el Departament d’Empresa i Ocupació, hem traslladat els criteris que, juntament amb CCOO, considerem factibles per aconseguir un acord a Nissan per al futur de la planta, consolidant els llocs de treball, produccions i nous productes.

No podem acceptar la proposta que planteja l’empresa, ja que entenem que deixa en l’aire l’ocupació indefinida actual i la seva regulació, no articula el temps de treball, no possibilita la negociació i no concreta la regulació dels nous ingressos i el seu temps de formació.

Des de MCA – UGT de Catalunya recolzem totalment les reivindicacions efectuades per la Secció Sindical de la UGT a Nissan, entenent que son lícites i reals i que combinen clarament les demandes de competitivitat plantejades per la direcció per a la consolidació de llocs de treball i productes amb els interessos dels treballadors i les treballadores. No acceptarem que es culpi els sindicats d’aquesta situació, i tot i que són uns altres qui l’han provocat, hem consensuat una proposta perquè l’estabilitat i el futur de la plantilla de Nissan és el principal objectiu de la nostra organització.

El nostre sindicat defensa continuar amb el procés de negociació i per això hem consensuat una proposta amb CCOO que traslladarem aquest dissabte a l’assemblea d’afiliats d’ambdues organitzacions.

Des de MCA – UGT de Catalunya fem una crida clara a la direcció de Nissan perquè valori la proposta que sortirà d’aquesta assemblea i garanteixi el nou model a la planta de Barcelona.