Més de 200 entitats s’han adherit a la manifestació del 14-M contra les retallades socials

ENGANTXINA_MANI_14A_B_

A mesura que s’apropa la data de la gran manifestació convocada dissabte, 14 de maig, a Barcelona contra les retallades socials, cada cop són més les entitats catalanes que hi donen suport. A hores d’ara ja són més de 200 i la xifra va en augment.

Fa prop d’un més que el grup promotor de la mobilització presentava la manifestació sota el lema Prou retallades! Defensem els serveis públics. El grup promotor està format per una quinzena d’entitats socials com la UGT de Catalunya, CCOO, CONFAVCCNJCDEMPEUS per la salut pública, CAPSFAPAES i AICEC-ADICAE, entre d’altres, a més d’un bon grup d’entitats culturals.

A dia d’avui, entre les més de 200 entitats adherides en destaquen de tan significatives com Jutges per la Democràcia, la Federació Catalana d’ONG per al Desenvolupament, SOS Racisme, Ecologistes en Acció, Barnasants o Confederació ECOM. També s’han adherit organitzacions de lleure educatiu com Acció Escolta o ESPLAC, entitats juvenils, de dones, de cristians progressistes i nombroses associacions veïnals i AMPAS d’escoles d’arreu de Catalunya. Precisament, cal destacar també l’àmplia presència d’entitats de tot el territori català, com per exemple les Federacions d’Associacions Veïnals de Tarragona i Lleida.

Us recordem que la manifestació de dissabte començarà a les 11 hores a la Plaça de Catalunya de Barcelona.