Més de 4.000 treballadors de RENFE-ADIF a Catalunya estan convocats a la vaga estatal que s’inicia aquesta mitjanit

Tots els sindicats presents a Renfe Operadora, FEVE i ADIF han convocat per a demà, 3 d’agost, una vaga general de 24 hores contra les agressions que pateixen els ferroviaris i les ferroviàries per part del govern de l’Estat. L’aturada s’inicia aquesta mitjanit i, a Catalunya, hi estan convocats 4.000 treballadors i treballadores.

En lloc de potenciar el nostre ferrocarril millorant la prestació del sevei i facilitant l’accés al ferrocarril de qualitat al conjunt de la societat, aquest govern pretén regalar-l’hi a les empreses privades.

Aquesta aturada també és una mostra de rebuig a les mesures contingudes dins del Reial Decret Llei 20/2012, que elimina la paga extra de desembre i obre la possibilitat de suspendre o modificar els convenis col·lectius i a aplicar més retallades.