Mobilitzacions a Elix Polymers (La Canonja)

Avui s’ha iniciat la primera jornada de concentracions, després de l’aplicació unilateral per part de l’empresa Elix Polymers (La Canonja) de l’article 43.4 del Conveni General de la Indústria Química referent a la flexibilitat inversa en les àrees productives de polimerització, granulat, qualitat i manteniment.

Els representants dels treballadors consideren que no es donen les circumstàncies per aplicar una mesura tan restrictiva i que afecta la conciliació laboral i familiar d’una gran part de la plantilla. El Comitè d’Empresa recorda que en els moments de màxima producció, els treballadors sempre han col·laborat i facilitat a l’empresa la posada en marxa d’instal·lacions addicionals davant increments de producció que han repercutit en bons resultats per a l’empresa.

A l’assemblea de treballadors d’Elix Polymers de divendres passat, es va decidir iniciar un calendari de mobilitzacions per informar, tota la plantilla i empreses pròximes, del rebuig d’aquesta mesura i fer públiques totes les propostes que s’han plantejat a la direcció de l’empresa i que no han estat acceptades.

El Comitè d’Empresa d’Elix Polymers insta la direcció de l’empresa a negociar qualsevol mesura d’aquest calat i en rebutja l’aplicació unilateral.