Mobilitzacions en defensa dels serveis públics

ENGANTXINA_MANI_14A_B_

Demà, cassolada a Sant Jaume. Dimecres, concentració davant del Parlament de Catalunya

Després que les negociacions de la Mesa General de la Funció Pública hagi finalitzat aquest divendres sense que el govern de la Generalitat hagi tingut mai la veritable voluntat d’arribar a cap acord, els sindicats presents a la mesa convoquen una sèrie de mobilitzacions per aquesta setmana en defensa dels serveis públics.

Demà, dimarts 20 de desembre, la UGT de Catalunya, l’IAC i CC.OO. de Catalunya,  han convocat els delegats i les delegades sindicals de la funció pública a una cassolada a la Plaça de Sant Jaume (11 hores), coincidint amb la reunió del Consell Executiu del govern on està previst que s’aprovi l’avantprojecte de Llei de pressupostos per al 2012.

D’altra banda, el dimecres 21 tindrà lloc una concentració a les 17:30 hores davant del Parlament de Catalunya, durant la celebració de la sessió ordinària, a la qual hi estan convocats tots els empleats de la funció pública a Catalunya.

Concentració Sant Jaume

DIA: Dimarts, 20 de desembre de 2011.
HORA: 11 hores.
LLOC: Plaça Sant Jaume.

Concentració Parlament de Catalunya

DIA: Dimecres, 21 de desembre de 2011.
HORA: 17.30 hores.
LLOC: Davant del Parlament de Catalunya.