Mobilitzacions si no hi ha acord en el conveni de preparats alimentaris i productes dietètics de Catalunya

dietetica-integral-hero-0CCOO i la UGT de Catalunya no descarten convocar mobilitzacions davant la postura intransigent de la patronal AFEPADI en la negociació del conveni col•lectiu.

Les propostes de la patronal son un augment salarial que és un insult per als treballadors i treballadores del sector, més si tenim en compte que aquest conveni col•lectiu ens els últims tres anys ha perdut poder adquisitiu i ha patit pèrdua de drets, línea per la qual vol continuar aquesta patronal.

Aquests plantejaments són totalment inacceptables per part de CCOO i la UGT, més si tenim en compte que la majoria d’empreses del sector estan tenint beneficis i estan augmentant la producció.

Davant d’aquesta situació, CCOO i la UGT convocaran els propers dies una assemblea general dels delegats i delegades conjunta del sector per informar-los de la situació en què es troben les negociacions del conveni i preparar un calendari d’accions.