Mor el company Alfonso Alonso

La UGT de Catalunya lamenta profundament la mort del nostre company Alfonso Alonso, president del comitè d’empresa d’Eurohueco, amb només 56 anys.

Alfonso era afiliat del nostre sindicat des de feia més de 30 anys i tenia una llarga trajectòria com a delegat i secretari general de la secció sindical de la UGT a l’empresa d’arts gràfiques de Castellbisbal.

Durant molts anys també va ser representant de la UGT de Catalunya a la mesa negociadora del conveni estatal d’arts gràfiques.

Des del nostre sindicat, i especialment les federacions a les quals va pertànyer (primer la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum i actualment la Federació d’Indústria, Construcció i Agro), volem destacar la seva qualitat humana i capacitat de lluita, i agrair els molts anys que va dedicar al sindicalisme i la defensa dels drets dels treballadors i les treballadores. També volem fer arribar el nostre condol a familiars i amics.

La vetlla és avui al Tanatori de Sant Andreu de la Barca. L’acte laic de comiat tindrà lloc demà dissabte, 6 d’octubre, a les 10.30 hores al Cementiri Parc de Roques Blanques.