Multimedia Optical Disc tanca i deixa 65 treballadors al carrer

disc-optic
L’empresa abandona el seu centre Catalunya, anuncia un ERO i dóna “vacances indefinides” a tota la plantilla

L’empresa abandona el seu centre Catalunya, anuncia un ERO i dóna “vacances indefinides” a tota la plantilla Multimedia Optical Disc va anunciar ahir al comitè d’empresa el tancament de la planta de discos òptics de Barberà del Vallès (Barcelona), i un Expedient de Regulació d’ocupació que afectarà a la totaltat de la plantilla, formada per 55 treballadors. Ahir mateix, l’empresa va donar a tots els treballadors vacances indefinides fins que es resolgui l’ERO.

La factoria queda, doncs, totalment inactiva. Es tracta d’una planta que Pioneer va vendre, l’any 2002, al Grup Cóndor, de Saragossa. El Grup Cóndor ha decidit el trasllat de tota la producció d’aquesta fàbrica a la seva planta recentment ampliada de Saragossa, tancant la de Catalunya, malgrat que aquesta hagi mantingut els seus nivells de productivitat respecte d’anys anteriors. La Federació de Serveis de la UGT de Catalunya mostra el nostre rebuig més enèrgic a la decisió presa pel Grup Cóndor, i anuncia que posarà en marxa tots els mecanismes legals al seu abast per a defensar els interessos i els drets dels treballadors i les treballadores que veuen com se’ls agredeix en allò més essencial, l’estabilitat a la feina.

El Grup Cóndor es dedica a la fabricació i gravació de discos digitals tant per a la informàtica i la música, com per a vídeo, amb una facturació de 40.000 milions d’euros, i és líder a Espanya en el sector de la producció del CD i DVD. Multimedia Optical Disc va anunciar ahir al comitè d’empresa el tancament de la planta de discos òptics de Barberà del Vallès (Barcelona), i un Expedient de Regulació d’ocupació que afectarà a la totaltat de la plantilla, formada per 55 treballadors.

Ahir mateix, l’empresa va donar a tots els treballadors vacances indefinides fins que es resolgui l’ERO. La factoria queda, doncs, totalment inactiva. Es tracta d’una planta que Pioneer va vendre, l’any 2002, al Grup Cóndor, de Saragossa.

La Federació de Serveis de la UGT de Catalunya mostra el nostre rebuig més enèrgic a la decisió presa pel Grup Cóndor, i anuncia que posarà en marxa tots els mecanismes legals al seu abast per a defensar els interessos i els drets dels treballadors i les treballadores que veuen com se’ls agredeix en allò més essencial, l’estabilitat a la feina.

El Grup Cóndor es dedica a la fabricació i gravació de discos digitals tant per a la informàtica i la música, com per a vídeo, amb una facturació de 40.000 milions d‘eurosi és líder a Espanya en el sector de la producció del CD i DVD.