Neix la cooperativa de dones “Som cuina” a Sant Carles de la Ràpita

fademurLa cooperativa donarà servei de menjar casolà a domicili i vol posar  en valor els productes agrícoles i ramaders de la zona

La Federación de Asociaciones de Mujeres Rurales (FADEMUR), membre de la  Unión de Pequeños Agricultores y Ganaderos (UPA) -integrada a la UGT-, presentarà demà, dimarts 12 de febrer, juntament amb l’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita, la cooperativa ‘Som cuina’, endegada per dones del Montsià per donar servei de menjar casolà a domicili per a persones grans, col·legis i càterings per a tot tipus d’esdeveniments.

Aquesta iniciativa forma part del projecte social ‘Cooperatives de menjar casolà a domicili’ impulsat per Fademur, que ja compta amb quatre cooperatives més de servei de menjar i sis més de serveis de proximitat en diferents comunitats

L’acte de presentació de ‘Som Cuina’, que tindrà lloc a les 12:30 hores a la seu de la cooperativa, comptarà amb la presència les quatre sòcies de la nova cooperativa;Teresa López, presidenta estatal de Fademur; Joan Masdeu, alcalde de Sant Carles de la Ràpita; i alcaldes de la comarca, col·legis, institucions, etc. També hi assistiran productores i agricultores de les terres de l’Ebre, com a mostra de la voluntat d’aquesta cooperativa de posar en valor els productes locals de la zona relacionats amb l’agricultura i la ramaderia.

Acte presentació cooperativa ‘Som cuina’

DIA
: Dimarts, 12 de febrer.

HORA: 12:30 hores.

LLOC: Seu ‘Som Cuina’ – carrer Aragó, 19. Sant Carles de la Ràpita.