Nit i dia contra la reforma laboral

nitidiacontralareforma2Mobilitzacions contra l’aprovació de la reforma laboral durant la nit del 23 de maig i el matí del 24 de maig

El proper dijous, 24 de maig, es debatrà i votarà al Congrés del Diputats el Reial Decret Llei 3/2012, de mesures urgents per la reforma del mercat de treball. La UGT i CCOO hem convocat mobilitzacions a nivell estatal durant la nit de dimecres 23 de maig i el matí de dijous 24 de maig per continuar mostrant el nostre rebuig a una reforma laboral injusta amb els treballadors i les treballadores i inútil per fer-nos sortir de la crisi.

A Catalunya s’han convocat les següents mobilitzacions:

BARCELONA

23 de maig: a les 22 hores, concentració a la Plaça de Sant Jaume i després manifestació amb torxes fins a la Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278).

24 de maig: a les 10 hores, concentració davant la Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278).

A les mobilitzacions de Barcelona participarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.

GIRONA

23 de maig: “Fem botifarra a la reforma laboral”. A les 22 hores, botifarrada contra la reforma laboral davant la Subdelegació del Govern (Avinguda 20 de Juny, 2).

24 de maig: a les 12 hores, concentració i performance la “cremà” de la reforma laboral davant la Subdelegació del Govern (Avinguda 20 de Juny, 2).

LLEIDA

23 de maig: a les 19 hores, concentració a la Plaça de la Pau, davant la Subdelegació del Govern. A les 20 hores: al mateix lloc, debat obert a tota la ciutadania sobre els principals aspectes de la reforma laboral amb la presentació d’experiències concretes. En acabar, aproximadament sobre les 22 hores, sopar a la fresca amenitzat per un grup musical local.

TARRAGONA

23 de maig: a les 22 hores, manifestació des de la seu del sindicat (c. d’Ixart, 11) fins a la Subdelegació del Govern (Plaça Imperial Tarraco, 3).

24 de maig: a les 12 hores, concentració davant la Subdelegació del Govern (Plaça Imperial Tarraco, 3).

VILANOVA I LA GELTRÚ

23 de maig: a les 22 hores, concentració a la Plaça de la Vila.

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

23 de maig: a les 22 hores, concentració a la Plaça de la Vila.