Nova concentració dels treballadors de RENFE i ADIF contra les retallades salarials i la futura privatització

A les 10.30 hores, concentració al vestíbul de l’Estació de Sants

A les 11 i a les 16.30 hores, assemblees informatives al Casinet d’Hostafrancs sobre la vaga del 17 de setembre

La UGT i la resta de sindicats amb representació a ADIF i Renfe Operadora han convocat demà dimecres, 5 de setembre, una nova concentració a Barcelona contra les retallades salarials que els aplicarà el Govern de l’Estat a la paga de Nadal i contra l’anunciada segregació i futura privatització de les dues empreses. La concentració tindrà lloc al vestíbul de l’Estació de Sants a les 10.30 hores.

A més, també s’han convocat dues assemblees informatives per als treballadors i les treballadores sobre la greu situació que viu el ferrocarril i la convocatòria de vaga del dia 17 de setembre. Les assemblees seran a les 11 hores i a les 16.30 hores al Casinet d’Hostafrancs (c. del Rector Triadó, 53). Les assemblees són obertes als mitjans de comunicació.

Després de l’assemblea del matí, cap a les 12.30 hores, representants dels sindicats atendran als mitjans de comunicació presents.