Nova concentració dels treballadors del sector d’estalvi per exigir la signatura del conveni col·lectiu

CatalunyaCaixaDemà, dijous, 28 d’abril, a les 11:30 hores, els treballadors i les treballadores del sector d’estalvi es concentraran davant del Centre de Convencions del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, coincidint amb la celebració de la Junta General Ordinària d’Accionistes de Caixabank, per reivindicar la signatura del conveni d’estalvi i per alertar de la nova onada de reestructuracions en el sector, que comportarà nous tancaments d’oficines i acomiadaments.

Els sindicats convocants de la concentració, entre ells la UGT de Catalunya, exigim un conveni que marqui unes bases sòlides de cara a aquesta nova reconversió. Sense conveni, la majoria dels drets dels treballadors i les treballadores del sector d’estalvi queden en suspens per culpa de la reforma laboral.

Concentració treballadors sector estalvi

DIA: 28 d’abril.

HORA: 11:30 hores.

LLOC: Recinte Gran Via Fira de Barcelona. Pavelló 8. Centre de Convencions Gran Via. Carrer del Foc, 35.