Nova concentració demà dels treballadors de l’hospital Moisès Broggi

sociosanitari
L’hospital de Sant Joan Despí, que mai ha funcionat al 100%, es veu  ara afectat per una disminució del 10,4% de la seva activitat, el que podria afectar un centenar de treballadors

L’Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí, inaugurat fa poc més d’un any i amb una inversió de 113 milions d’euros, es va establir per donar cobertura a les poblacions centrals del Baix Llobregat: Corbera, Cervelló, Cornellà, Esplugues, El Papiol, Molins de Rei, Sant Feliu, Sant Just Desvern, Sant Joan Despí i Vallirana.

Aquest hospital mai ha estat en ple funcionament i ara es veu afectat pels pressupostos del 2011 amb una retallada del 10,4% d’activitat. Retallada que la direcció del centre ha insinuat que podria afectar la feina d’uns 100 treballadors i treballadores. Això tindrà conseqüències en l’augment de les llistes d’espera, la massificació a les urgències i l’empobriment de l’atenció a l’usuari, en tenir menys personal d’infermeria, metges, zeladors, auxiliars, etc.

A la rebaixa del 5% dels sous que els i les professionals ja van patir el 2010, ara s’agreuja la situació amb la disminució de l’activitat i dels professionals, fet que no podem permetre, ja que la sanitat pública és el principal pilar de l’estat del benestar.

Per aquest motiu, els representants sindicals de l’Hospital Moisès Broggi tornaran a concentrar-se demà (igual que les dues setmanes anteriors) entre les 15 i les 16 hores a les portes del centre, com a mostra de rebuig per la retallada sanitària.

Concentracions treballadors Hospital Moisès Broggi

DIA: dimecres, 25 de maig de 2011
HORA: de 15 a 16 hores
LLOC: Hospital Moisès Broggi (c. de Jacint Verdaguer, 90, Sant Joan Despí).