Nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública

GeneralitatDemà, 19 de febrer, està convocada una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública per negociar sobre la recuperació de la paga del 2012 i de la resta de drets que se’ls hi ha robat als treballadors i a les treballadores públiques en aquests darrers anys.

La UGT de Catalunya assistirà a aquesta reunió amb una clara voluntat negociadora i amb ganes d’arribar a nous acords que suposin el retorn de condicions i els drets laborals que han perdut. A més, des del nostre sindicat valorem positivament la resolució del Parlament de Catalunya que es pot considerar una molt bona base per iniciar aquesta nova etapa de negociacions.

La nova reunió serà, demà a les 11 hores, a la seu del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat. Des de la UGT esperem que el nou Govern sigui capaç d’assolir acords tal com insta el Parlament de Catalunya i posar fi a aquesta situació.

Reunió Mesa General Funció Pública

DIA: divendres, 19 de febrer de 2016.
HORA: 11 hores.
LLOC: Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat. Via Laietana, 26. Barcelona.