Nova reunió de la mesa sectorial d’ensenyament

Els sindicats demanen a la consellera Irene Rigau que no apliqui cap mesura proposada pel Ministeri d’Educació i que rectifiquin les que ja està aplicant el seu Departament

Demà dijous, a les 10,30 hores, s’ha convocat la reunió de la Mesa Sectorial d’Ensenyament. L’únic punt de l’ordre del dia a tractar és la situació actual creada per les diferents mesures d’austeritat previstes.

Des de la FETE – UGT de Catalunya no acceptem les mesures imposades pel Govern central. El ministre Wert no coneix la realitat educativa i no pot arribar a saber el mal que pot fer al futur de la societat prenent mesures que posen en perill una educació on la massificació i la reducció de treballadors i treballadores de l’ensenyament permetran deixar de banda l’alumnat que necessita una atenció més acurada i  individualitzada.

Menystenir l’educació d’un país en la seva totalitat i no posar sobre la taula la inversió que requereix, significa atemptar contra el principi d’igualtat d’oportunitats i que només puguin accedir a l’educació aquells qui se la poden pagar.

Reiterem que les retallades que ja ens han estat aplicades per part de la Generalitat de Catalunya, en cap cas, hi hem estat d’acord.

En arribar al Departament d’Ensenyament els sindicats presentarem una carta adreçada a la consellera Irene Rigau. Un cop acabada la reunió us podrem informar del que s’ha parlat i en quin moment de la situació i “negociació” estem.

En aquest enllaç trobareu la carta: