Noves concentracions i manifestació contra la pujada abusiva del preu del transport públic

vaga-transportCom cada dimecres, la Plataforma Stop Pujades ha convocat mobilitzacions ciutadanes contra l’increment abusiu del preu del transport públic de Barcelona i rodalies. S’han convocat concentracions a les 19 hores a les següents parades de Metro, Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya:

A Barcelona: Arc de Triomf, Ciutat Meridiana (18:30h), Clot, Congrés, Fontana, Horta, Hospital Clínic, Jaume I, La Pau, Les Corts, Llucmajor, Maragall, Plaça de Catalunya, Plaça de Sants, Poblenou, Poble Sec, Roquetes (18:30h), Sagrera, Sant Andreu, Sarrià, Vallcarca, Vall d’Hebron, Zona Franca (Plaça de la Marina).

Viles i ciutats: Artigues-Sant Adrià, Badalona-Pompeu Fabra, Badia del Vallès, Castelldefels, Cardedeu, Cerdanyola, Cornellà, Gavà, Granollers, La Garriga, l’Hospitalet (L5 Pubilla Cases), Manresa, Mataró (20h), Molins de Rei, Mollet – Sant Fost, Premià de Mar, Sabadell, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Santa Coloma de Gramenet (Plaça de la Vila), Sitges, Vilafranca del Penedès, Vilanova i la Geltrú.

A més, el proper dissabte, 15 de març, s’ha convocat una manifestació a les 19 hores a la Plaça de Sant Jaume.

Des de la UGT de Catalunya ens sumem a la crida de diferents entitats socials i plataformes a participar en les protestes i la manifestació contra les tarifes de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona, cada cop més inaccessibles per als treballadors i les treballadores