Noves incorporacions al Secretariat Nacional de la UGT de Catalunya

comitenacional.pngAl III Comitè Nacional Ordinari d’avui s’ha aprovat també la gestió del sindicat durant els darrers dos anys i mig

La UGT de Catalunya està celebrant avui i demà el seu III Comitè Nacional Ordinari, màxim òrgan de decisió del sindicat entre congressos. Durant la jornada d’avui s’ha aprovat la gestió de la direcció del sindicat durant els darrers dos anys i mig, i també s’han aprovat tres noves incorporacions al Secretariat Nacional de la UGT de Catalunya.

Els nous membres del Secretariat Nacional són Pepa Sánchez, com a secretària de Política Sindical; Camil Ros, com a secretari de Coordinació Sectorial, i Raquel Gil, com a secretària de Polítiques de Dona i Igualtat. Les noves incorporacions s’han realitzat per cobrir vacants i s’emmarquen en "l’objectiu de tenir un equip que faci front amb garanties als reptes de futur", tal com ha expressat el secretari general, Josep M. Àlvarez.

{mxc}