Noves jornades de vaga a Groundforce, primer operador de “handling” de l’aeroport del Prat

aeroport-del-pratLa UGT ha convocat noves aturades per demà i divendres, i per als dies 28 i 29 de maig per denunciar l’incompliment del conveni

Demà i divendres contínua la vaga convocada per la UGT a Groundforce -primer operador de handling de l’aeroport del Prat- per denunciar l’incompliment del conveni per part de l’empresa. Les aturades es van iniciar la setmana passada i tornaran a repetir-se demà i divendres, i els dies 28 i 29 de maig.

Des de fa tres anys el creixement del tràfic aeri ha augmentat i l’empresa no s’ha plantejat en cap moment la contractació del seu personal de forma indefinida. D’altra banda, la direcció de l’empresa no demostra una voluntat de negociació als actes de mediació que s’han donat fins al dia d’avui.

Cal recordar que l’empresa Groundforce dóna servei integral de handling a companyies com Air Europa, Alitalia, Qatar Airways, Aeroflot, Airlingus i United Airlines. També atén serveis de handling  d’atenció a l’avió en rampa a Iberia, Vueling, Air Nostrum, KLM, Air France,  British Airways,  EL AL i Aerolíneas Argentinas.

La plantilla exigeix una millora en les condicions laborals i el compliment total del conveni pactat. Els número de treballadors i treballadores afectats pel conflicte són un miler directes i un altre miler d’indirectes, i es preveu un seguiment de la vaga massiu.