Noves mobilitzacions contra la pujada abusiva del preu del transport públic

cartell-5-02La Plataforma Stop Pujades Transport ha convocat el proper dimecres, 5 de febrer, la setena mobilització ciutadana contra la pujada abusiva del preu del transport públic de Barcelona i rodalies. S’han convocat concentracions a les següents parades de Metro, Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya:

A Barcelona: Arc de Triomf, Ciutat Meridiana (18:30h), Clot, Congrés, Fontana, Horta, Hospital Clínic, Jaume I, La Pau, Les Corts, Llucmajor, Maragall, Plaça de Sants, Poblenou, Poble Sec, Roquetes (18:30h), Sagrera, Sant Andreu, Plaça Molina, Vallcarca, Zona Franca (Plaça de la Marina).

Viles i ciutats: Artigues-Sant Adrià, Badalona-Pompeu Fabra, Badia del Vallès, Castelldefels, Cardedeu, Cornellà, El Prat de Llobregat, Gavà, Granollers, La Garriga, l’Hospitalet (L5 Pubilla Cases), Mataró, Molins de Rei, Premià de Mar, Sabadell Nord, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Sant Joan Despí, Santa Coloma (Plaça de la Vila), Vilafranca del Penedès.

Des de la UGT de Catalunya ens sumem a la crida de diferents entitats socials i plataformes a participar en aquesta protesta contra les tarifes de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de Barcelona, cada cop més inaccessibles per als treballadors i les treballadores.