Noves mobilitzacions de la plantilla de Nissan per exigir un pla industrial de futur

Font: ACN. Manifestació de treballadors de Nissan tallant l’avinguda Diagonal el 4 de febrer del 2020

Els comitès d’empresa de Nissan han convocat per a demà, 25 de febrer, a la tarda mobilitzacions per exigir novament  un pla industrial de futur per a les plantes catalanes i de la resta de l’Estat. Les mobilitzacions seran a les 17.30 hores.

Els treballadors i les treballadores de la planta de la Zona Franca, d’Estruch i del centre de distribució del Port (NDS), es manifestaran des de l’entrada de la fàbrica de Zona Franca, on arriben els autocars, fins a la Ronda del Litoral.

A la planta de Montcada, la plantilla es manifestarà fins al pavelló municipal Miquel Poblet.

A la planta de Sant Andreu, la plantilla es concentrarà a les portes de la fàbrica.

Els comitès d’empresa de Nissan exigeixen mesures que garanteixin la continuïtat de l’activitat i els llocs de treball, després que Mercedes anunciés que deixarà de fabricar al mes de maig la seva pick-up X-Class a la planta barcelonina. La finalització d’aquesta producció impactarà negativament encara més les produccions de Zona Franca i Montcada, però també repercutirà en el conjunt de les fàbriques de Nissan arreu de l’Estat.