Parcs i Jardins de Barcelona ha perdut més de 100 llocs de treball en els darrers 4 anys

Reclamen al nou equip municipal que posi en marxa els compromisos adquirits

El Comitè d’Empresa de Parcs i Jardins ha denunciat aquest matí en roda de premsa que, després de 4 anys de retallades de l’antic govern municipal, el deteriorament de les zones verdes de la ciutat és més que visible. Deteriorament que s’agreuja a l’estiu, quan els efectes del major ús ciutadà i la climatologia posen de manifest que la manca de personal ha arribat a límits insostenibles. En elsdarrers 4 anys s’han perdut més de 100 llocs de treball. I no s’ha contractat el personal eventual necessari per substituir el personal que està de vacances.

Llegiu el manifest del Comitè d’Empresa de Parcs i Jardins.

El Comitè d’Empresa ha demanat que es posi en marxa el compromís de Barcelona en Comú en aquesta matèria. Abans de les eleccions, el partit polític que ara encapçala l’acció del govern es va comprometre amb les reivindicacions dels treballadors i les treballadores de Parcs i Jardins de Barcelona, i el seu compromís envers el manteniment del verd públic i el futur de Parcs i Jardins de Barcelona.

El nou equip de govern va demanar temps per emprendre les mesures, però la plantilla encara està a l’espera de gestos que indiquin la posada en marxa de la nova direcció que va indicar la Presidenta de l’Institut, Janet Sanz, en la reunió que va mantenir amb el Comitè el passat 30 de juny.