Participa a les mobilitzacions de la Setmana de la Dignitat: Per una Catalunya sense atur, pobresa i desigualtat i per una Renda Garantida Ciutadana

LOGO ILP RGCLa Comissió Promotora de la ILP per la Renda Garantida Ciutadana, juntament amb moltes d’altres entitats socials, sindicats i partits, organitzen del 23 al 28 de juny la Setmana de la Dignitat, sota el lema “Per una Catalunya sense atur, pobresa i desigualtat. Renda Garantida Ciutadana, JA. Rescatem les persones”. Durant aquesta setmana, les entitats que hi col·laboren desenvoluparan diverses accions de sensibilització i mobilització ciutadana.

Al web www.rendagarantidaciutadana.net trobareu tota la informació de les activitats:

• Dilluns 23 de juny, a les 22 hores, foguera de la revetlla de Sant Joan per cremar les causes de la pobresa, l’atur i la desigualtat.
  • Dimecres 25 de juny, a les 17.30 hores, concentració davant de les oficines a Barcelona del Parlament Europeu i de la Comissió Europea per lliurar una carta contra les polítiques d’ajust i austeritat.
  • Dijous 26 de juny, a les 20 hores, manifestació “Per una Catalunya sense atur, pobresa i desigualtat, i per una Renda Garantida Ciutadana”. El recorregut serà: Plaça de Sant Jaume, carrer de Ferran, lateral de les Rambles, Plaça Catalunya, carrer de Fontanella, Via Laietana i Plaça de Sant Jaume. A la mateixa hora, concentracions als Ajuntaments de la resta del país.
  • Divendres 27 de juny, a les 19 hores, cadena humana en defensa de la banca pública. Des de la Plaça d’Antoni Maura/Avinguda de la Catedral, per Via Laietana fins a la Plaça Urquinaona.
  • Dissabte 28 de juny, a les 11 hores, Parlament Ciutadà a la Plaça del Rei.

Des de la UGT de Catalunya us animem a participar en les activitats de la Setmana de la Dignitat, especialment en la marxa de torxes del dia 26 de juny, que organitzem juntament amb d’altres sindicats. També fem una crida als comitès d’empresa i seccions sindicals, així com als Ajuntaments del país, a adherir-se a la Setmana de la Dignitat.