Pensionistes i jubilats es concentren contra les retallades

jubilatsLa Unió de Jubilats, Pensionistes i Prejubilats de la UGT de Catalunya i la Federació de Pensionistes i Jubilats de CC.OO. de Catalunya han convocat per a demà, dimarts 22 de maig, una concentració a la plaça Sant Jaume a les 11 hores. Aquesta concentració se suma a les convocades per la UGT a diferents ciutats de l’Estat.

A casa nostra, els pensionistes i jubilats volen denunciar amb aquesta concentració la gran afectació que les retallades dels governs central i català tenen sobre el col·lectiu. L’increment de l’IRPF als pensionistes, el copagament farmacèutic, i les retallades constants en serveis públics fan el pensionistes i jubilats més vulnerables davant la situació actual de crisi.

Les federacions de pensionistes i jubilats de la UGT i CC.OO. de Catalunya  lliuraran al Palau de la Generalitat una carta on exigeixen la retirada d’aquestes mesures regressives i el restabliment dels seus drets per una vida digna.

Concentració pensionistes i jubilats contra retallades

DIA: 22 de maig.
HORA: 11 hores.
LLOC: Plaça Sant Jaume. Barcelona.