Per què rebutgem el model de Garantia Juvenil del PP?

afra1L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i l’AJEC registren a la Delegació de Govern un decàleg contra la manera que es vol aplicar el programa europeu

L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i l’Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) han realitzat aquest matí un esmorzar-assemblea per debatre sobre la situació laboral dels joves i, especialment, de l’aplicació del programa europeu de Garantia Juvenil. Posteriorment, els representants d’ambdues entitats han registrat a la Delegació del Govern central a Barcelona un decàleg on s’explica perquè no estan d’acord en com es vol aplicar a l’Estat la Garantia Juvenil.

En aquest enllaç podeu consultar el decàleg

Davant les xifres d’atur juvenil, especialment dramàtiques a països com Espanya, els països de la UE van acordar al febrer de l’any passat la creació d’una “Garantia Juvenil”, amb l’objectiu de garantir que a partir del 2014 tots els joves menors de 25 anys rebin una oferta de feina, educació contínua o formació en pràctiques en un termini de quatre mesos després de finalitzar l’educació formal o quedar-se sense feina. El Govern Espanyol rebrà per aplicar aquest programa més de 1.880 milions d’euros de fons europeus.