Pimkie presenta un ERO per acomiadar 89 treballadors a tot l’Estat

78 treballadores serien de 17 botigues a 10 Comunitats Autònomes i els altres 11 treballadors de les oficines a Montmeló (Vallès Oriental)

L’empresa de moda Pimkie ha presentat un expedient de regulació d’ocupació per acomiadar 89 treballadors i treballadores (78 de botigues i 11 d’oficines), tot al·legant suposades causes econòmiques, organitzatives i productives.

Pel que fa a les botigues, estan afectats 17 centres de treball, concretament 4 a Andalusia, 1 a Aragó, 1 a Astúries, 2 a Cantàbria, 1 a Castella-Lleó, 2 a Catalunya, 2 a Madrid, 1 a Galícia, 1 a Melilla i 2 al País Basc.

Quant a les persones afectades a les oficines de Montmeló (Vallès Oriental) corresponen a 11 llocs de treball diversos (recursos humans, serveis, serveis jurídics, comptabilitat, manteniment…).

Ahir es va iniciar el període consultes de l’ERO amb la constitució de la mesa negociadora, on el nostre sindicat té representació majoritària. La propera reunió tindrà lloc el dia 11 de febrer, on demanarem la documentació necessària per verificar les causes al·legades per l’empresa per presentar l’ERO.