Possible acord davant la nova proposta de Vodafone – ONO

vodafone-ono-despidosLa majoria de les propostes de la UGT han estat afegides a la última proposta de la direcció

La direcció de Vodafone ha plantejat una proposta “final” a la vuitena reunió del període de consultes de l’expedient de regulació d’ocupació que afecta tant a Ono com a Vodafone. A continuació trobareu alguns dels punts que hi apareixen a la proposta:

–       Reducció del nombre d’extinció dels contractes de treball.

–       Millora de les condicions econòmiques als dos plans proposats: prejubilacions i baixes incentivades, així com l’ampliació de la edat a les citades prejubilacions.

–       Ampliació del període de voluntarietat i del perímetre dels treballadors i treballadores que poden adherir-se voluntàriament.

–       Mesures per harmonitzar les condicions laborals.

Les mesures que la direcció ha presentat en aquesta reunió milloren sensiblement les pretensions inicials. En tot cas, aquestes s’han de traslladar en el mateixos termes a ambdues meses de negociació – també a la de Ono-, ja que per la UGT la plantilla és una i el context d’aquest ERO és el mateix per tots els treballadors i treballadores afectats.

Des de la UGT valorem positivament que la majoria de les nostres propostes han estat ateses, a més, considerem que s’han millorat les condicions dels EROs plantejats (vist des d’una perspectiva global). Encara que la valoració sigui positiva, des del sindicat s’informarà a les plantilles afectades de ONO i de Vodafone.

El proper dimecres, 30 d’octubre, la UGT farà pública la seva posició definitiva davant d’aquesta nova proposta.