Premis Atlas 2010: UGT premia les iniciatives exemplars en l’àmbit laboral i ambiental

logopremisatlas
L’empresa KH Lloreda, el Centre per a la Sostenibilitat Territorial i el doctor Jaume Terradas i Serra rebran demà el Premi Atlas 2010

La UGT de Catalunya lliurarà demà dijous, 28 d’octubre, a les 11 hores, a l’Espai Baronda d’Esplugues de Llobregat, els Premis Atlas 2010. L’acte comptarà amb la presència del conseller de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, Francesc Baltasar; l’alcaldessa d’Esplugues de Llobregat, Pilar Díaz, i el secretari general del nostre sindicat, Josep M. Àlvarez.

Des de 1998, la UGT de Catalunya organitza els Premis Atlas amb l’objectiu de reconèixer aquelles iniciatives exemplars desenvolupades dins l’àmbit laboral i ambiental. Aquests premis son fruit d’un protocol de col·laboració entre la nostra organització i el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

Els guanyadors dels Premis Atlas 2010 són:

• Premi a la millor iniciativa empresarial: KH Lloreda (Canovelles, Vallès Oriental).
  • Premi a la millor iniciativa de participació social i ciutadana: Centre per a la Sostenibilitat Territorial (Sant Privat d’en Bas, La Vall d’en Bas).
  • Premi a la trajectòria exemplar: Jaume Terradas i Serra, doctor en Ciències Biològiques per la Universitat de Barcelona i catedràtic emèrit d’Ecologia de la Universitat Autònoma de Barcelona..

Acte de lliurament dels Premis Atlas 2010
DIA: dijous, 28 d’octubre de 2010
HORA:
11 hores
LLOC: Espai Baronda (carrer de la Riba, 36, Esplugues de Llobregat).