Presentació de l’estudi de l’Observatori per l’educació pública de Catalunya i del MUCE

Roda de premsa demà, 16 de maig, a les 11h, a la seu de FAPAC

La comunitat educativa de Catalunya convoca una roda de premsa demà dimecres, 16 de maig, a les 11 hores, a la seu de FAPAC, per presentar l’estudi realitzat per l’Observatori per l’Educació Pública de Catalunya (OPEC) sobre l’estat dels centres educatius públics del nostre país amb contingut de dades recollides  i sistematitzades dels efectes de les retallades d’aquest curs 2011/2012.

• Presentació de l’estudi de l’OPEC sobre ràtios de l’actual curs i matriculació del pròxim curs.
  • Presentació del manifest del Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) “En defensa de la qualitat de  l’educació pública”.
  • Mobilitzacions contra les retallades a l’Educació, amb suport del MUCE, a la convocatòria de la vaga del 22 de maig.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):

Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) – Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) – Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) – Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) – Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) – Federació d’Ensenyament de CCOO – Federació d’Ensenyament de CGT – Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) – Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya – Sindicat d’Estudiants (SE) – Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) – USTE-STEs (IAC).

Roda de premsa MUCE

DIA: dimecres, 16 maig de 2012

HORA: 11 hores

LLOC: seu de la FAPAC (c. de Cartagena, 245, àtic 2a, Barcelona).