Presentació de la campanya “Cooperació sindical: Solidaritat i compromís”

La UGT i CCOO de Catalunya posen en marxa una campanya de sensibilització sobre la importància de promoure la defensa dels drets humans i laborals als països del Sud

La Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris de la UGT de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya presenten demà dimecres, 4 de maig, a les 17 hores a la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Barcelona la campanya “Cooperació sindical: solidaritat i compromís”.

L’objectiu d’aquesta campanya és informar la ciutadania de la importància de la cooperació sindical i de promoure la defensa dels drets humans i laborals als països del Sud per garantir-ne i defensar també els drets dels treballadors i les treballadores del Nord. La campanya consta d’una exposició, una guia de cooperació sindical i una cartografia dels drets formada per tres mapes (violació dels drets humans, desigualtat en matèria de gènere i situació del treball infantil). Aquests materials es distribuiran als centres de treball per sensibilitzar sobre la cooperació sindical i la interdependència entre treballadors i treballadores del Nord i del Sud.

A l’acte hi participaran Laura Pelay, vicesecretària general d’Àrea Externa de la UGT de Catalunya;Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Jordi Solé, secretari d’Afers Exteriors i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya.

sindicalistes-solidaris-agenda