Presentació de la candidatura de la UGT de Terres de Lleida

equip1.jpgAvui ha tingut lloc la roda de premsa per presentar la candidatura que encapçala Núria Solé, com a secretària general de la UGT-Terres de Lleida, i que es sotmetrà a la votació dels delegats i delegades el divendres 14 en el IX Congrés que el sindicat organitza al Parc Científic de Gardeny (edifici CEDICO).

Núria Solé és diplomada en Treball Social i ha ocupat en els darrers quatre anys la secretaria d’organització del sindicat. Prèviament havia estat presidenta de la Junta de Personal de la Paeria –entre el 2006 i el 2010-, i abans ja va estar al Comitè d’Empresa de la Paeria com a personal laboral. Núria Solé ha estat acompanyada avui de la resta de l’equip de la candidatura.

Es tracta de Juan José Lucena, a l’àrea de Política Social; José Luis Aguilà, a Política Institucional, Formació i Adminsitració; Demelsa Mateos, a Política Sindical; i Hilerbrando Casol, a la secretaria d’Organització. Solé ha explicat que, entre els objectius de la nova executiva, figura el de tirar endavant un projecte nou, treballant en la cohesió interna i en la transversalitat entre els diferents sindicats.

També figura com a prioritat apostar pels joves i obrir-se cap a ells, implicant-los en el moviment sindical. I tot això seguint fent-ho amb la raó de ser del sindicat: la defensa de tots els treballadors, tant els que estan en actiu, com els que malauradament no.

Núria Solé ha recordat que el sindicat de la UGT celebra aquest any els seus 125 anys d’història, per la qual cosa “volem continuar amb la línia que durant tot aquest temps moltes persones han portat a terme per fer del sindicat un referent en la lluita dels treballadors i la justícia social”.

El IX Congrés de la UGT-Terres de Lleida es celebrarà el proper divendres a partir de les 9h i fins a les 14.30. Està previst que una seixantena de delegats amb dret a vot hi participin. També hi assistiran representants del món sindical, polític i associatiu.