Presentació de ‘La corrupción del capitalismo’ amb Guy Standing

guy-standing
En el marc del Fòrum Primer de Maig, la UGT de Catalunya organitza  aquest dijous, 11 de maig, a les 16 hores, una presentació del llibre “La corrupción del capitalismo”, a càrrec del seu autor, Guy Standing, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros.

Guy Standing és economista, fundador de l’ONG internacional BIEN -que promou l’aplicació d’una renda bàsica garantida- i impulsor del concepte precariat com una nova classe social sorgida com a conseqüència de la crisi del sistema financer i a un pas de l’exclusió social i la pobresa per les polítiques d’austeritat i el desmantellament de l’Estat del Benestar.

A casa nostra coneixem bé aquesta realitat, per això esperem que l’acte sigui del vostre interès i hi pugueu assistir. Hi haurà servei d’interpretació simultània. A Catalunya hi ha 326.000 persones en situació de desocupació i el 26,3% del total de la població catalana en risc de pobresa. Per això creiem que la presentació del llibre és del vostre interès i us animem a assistir.

La presentació tindrà lloc a la Sala de Premsa de la UGT de Catalunya. Per raons d’aforament, us preguem que confirmeu assistència al correu electrònic sgeneral@catalunya.ugt.org.

Presentació de ‘La corrupción del capitalismo’ amb Guy Standing

DIA: dijous, 11 de maig de 2017.

HORA: 16 hores.

LLOC: Sala de Premsa de la UGT de Catalunya (Rambla del Raval, 29-35, 6a planta, Barcelona)