Presentació de la I Cursa pel Treball Digne

cursa-treball-digneIntervindran a la roda de premsa Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Sergi Mingote, alcalde de Parets del Vallès, i Josep Quitet, vicepresident de Creu Roja Catalunya

Els fons recollits es destinaran a l’Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil de la Creu Roja a Catalunya

Demà dimarts, 23 de setembre, presentarem en roda de premsa la I Cursa Solidària pel Treball Digne, organitzada per la UGT de Catalunya amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parets del Vallès i de la Creu Roja.

La roda de premsa tindrà lloc a les 11 hores a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Parets del Vallès i comptarà amb les intervencions de Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Sergi Mingote, alcalde de Parets del Vallès, iJosep Quitet, vicepresident de Creu Roja Catalunya.

En el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne -convocada per la Confederació Sindical Internacional cada 7 d’octubre- la UGT de Catalunya organitza enguany la primera edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne. La cursa tindrà lloc el diumenge 5 d’octubre a Parets del Vallès.

Es tracta d’una acció per reivindicar els drets laborals, però també té un objectiu solidari i de lluita contra l’exclusió social, tots ells valors propis del sindicalisme. En aquesta primera edició la UGT de Catalunya ha decidit destinar els diners que recapti a través de les inscripcions a la Creu Roja i el seu projecte “Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil”. L’Aliança és una crida d’ajuda a la ciutadania, les empreses i, en general, a tota la societat civil per aconseguir aplegar més recursos i esforços en favor dels projectes d’alimentació infantil. Durant el 2013, més de 56.000 infants van rebre aquest tipus d’ajuda de la Creu Roja.

Roda de premsa presentació I Cursa Solidària pel Treball Digne

DIA: dimarts, 23 de setembre de 2014
HORA: 11 hores
LLOC: Sala de Plens de l’Ajuntament de Parets del Vallès (c. Major, 2-4).