Presentació del manifest ‘Els agents socioeconòmics del Baix Llobregat, a favor de consolidar el progrés econòmic i social al territori’

El proper dilluns, 27 de novembre, a les 11 hores, la UGT del Baix Llobregat, CCOO del Baix Llobregat, l’Associació Empresarial i la Unió Patronal Metal·lúrgica de L’Hospitalet de Llobregat i Baix Llobregat (AEBALL/UPMBALL) i PIMEC Baix Llobregat – L’Hospitalet presentaran el manifest “Els agents socioeconòmics del Baix Llobregat, a favor de consolidar el progrés econòmic i social al territori”. Al manifest, sindicats i patronals del territori fan una crida al diàleg, el respecte i la negociació com a fórmula per resoldre els problemes polítics i socials del país.

L’acte tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal del Baix Llobregat (Ctra. Reial /Parc de Torreblanca, N-340 de Sant Feliu de Llobregat) i comptarà amb la participació de Josep Perpinyà, president del Consell Comarcal; M. Rosa Fiol, directora general d’AEBALL; Josep M. Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat; Ramon Pons, president de PIMEC Baix Llobregat – L’Hospitalet, i Carlos de Pablo, secretari comarcal de la UGT del Baix Llobregat.